Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enZoblotsky, Todd; Bertz, Christine; Gallagher, Brenda; Alberg, Marty
InstitutionUniversity of Memphis, Center for Research in Educational Policy (CREP)
TitelThe LASER Model: A Systematic and Sustainable Approach for Achieving High Standards in Science Education. SSEC i3 Validation Final Report of Confirmatory and Exploratory Analyses
Quelle(2016), (53 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Multiple Choice Tests; Science Tests; Elementary School Students; Middle School Students; Science Achievement; Students with Disabilities; English Language Learners; Low Income Students; Gender Differences; Scores; Performance Based Assessment; Achievement Gains; Standardized Tests; Program Effectiveness; Science Education; Educational Change; North Carolina; New Mexico; Texas (Houston)
AbstractIn August 2010, the Smithsonian Science Education Center (SSEC) received a grant of more than $25 million from the U.S. Department of Education's Investing in Innovation (i3) program for a five-year study to validate its Leadership Assistance for Science Education Reform (LASER) model in three very diverse regions of the United States: rural North Carolina, northern New Mexico, and the Houston Independent School District (HISD). This current report focuses on the confirmatory and exploratory research questions submitted to i3 for the two studies conducted for the LASER i3 validation grant, providing clarifying detail related to methodology and instrumentation. The studies were conducted to answer two confirmatory research questions and two exploratory research questions. (ERIC).
AnmerkungenCenter for Research in Educational Policy (CREP). University of Memphis, Newport Hall #201, 610 Goodman Street, Memphis, TN 38152. Tel: 866-670-6147; Tel: 901-678-2310; e-mail: CREP@memphis.edu; Web site: https://www.memphis.edu/crep/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: